Ring til mig: 20 85 16 36

Forløb

Lev det liv du drømmer om. Ja tak – Hvorfor ikke. Det lyder så let. Men hey – det kan du faktisk.

Ja, lige præcis dig. Oftest er det sådan, at dét der forhindrer os i at leve det liv, vi drømmer om, er alt det vi godt ved, men som ikke er sandt. Lyder det langhåret?

Jeg har ofte sagt til mig selv, “det kan jeg ikke” og “jeg er ikke god nok”, men det er ikke sandheden.

Så hvad drømmer du om?

 

Stress

Jeg behandler ud fra mindstrain metoden, der bygger på metakognitiv teori.

Stress er ikke farligt og dermed ikke en sygdom. Stress er kun farligt, hvis du tror at det er skadeligt og farligt for dig. Det er altså den værdi du selv tillægger stress, der har betydning for om det er farligt for dig.

Er det ny viden? Ja formentlig. Vil du vide mere? klik her >>

Eksamensangst

Når vi går til eksamen må vi godt være nervøse. Vi har brug for den. Altså nervøsiteten. Den gør at vi stepper op og samtidig viser det, at vi har noget på spil. Vi har brug for nervøsiteten når vi skal præstere til eksamen. Den må dog ikke tage overhånd og blive til angst.

Vil du vide hvordan du lærer at kontrollere din eksamensangst? Læs mere her >>

 

Forløb for kvinder

Der kan være mange grunde til at vi glemmer os selv engang imellem.

Som kvinder har vi mange forskellige roller.
Det kan f.eks. være mor, kæreste, kone, medarbejder ellermåske nogle helt andre roller. Det kan være svært at navigere i alle de forskellige roller.

Vil du vide mere om mit forløb for kvinder? Læs mere her >>

Hvad er dit mål?

Hvis du kunne leve lige præcis det liv som du går og drømmer om, hvor er du så?

Skub de andre tanker væk for en stund. De tanker der siger “Ej, hvor fjollet” og “Det kan ikke lade sig gøre”. Luk dine øjne og drøm.
Mærk hvad drømmen gør ved dig. Hvad er det for nogle følelser du mærker i din krop?

Har du brug for hjælp til at sætte mål for livet? Læs mere her >>